BKM

Leylek Havada (Leyla Ruhan Okyay)

Yazar Adı : Leyla Ruhan Okyay
Kitabın Adı : Leylek Havada
Yayıncılık : Günışığı Kitaplığı
Sayfa Sayısı : 171
Fiyat : 14,00 - 20,00 TL
Puanım : 7/10
Kitap Özeti : Marmara kıyısında, Silivri’de yaÅŸayan Ayça’nın en büyük hayali turist olmaktır. Yaz mevsiminde kasabadan gelip geçen turistlere çok özenir. Ä°stanbullu tatil arkadaşı Ege’ye duyduÄŸu ilgi de, Ä°ngilizce tutkusunu körüklemektedir. Parasız yatılı sınavını kazanıp, Ä°stanbul’da kız lisesine kaydolunca, önce sevinir. Ancak, düşlerinden çok farklı, zor bir yatılı yaÅŸamının içinde bulur kendini. Neyse ki, bir gün babasından inanılmaz bir haber gelir… (Tanıtım Bülteninden)
   2012 Yılın Gençlik Romanını ve 2010 Memet Fuat Yayıncılık Ödülünün sahibidir. Ben okuyunca normal yani alıştığımız klasik gençlik romanlarından olduÄŸunu düşünüyorum. Tabi bu kitabı seven kiÅŸiler sayısı fazla. Ben bu kitapta az çok tarihi bilgi vermesini sevdim. 10 üzerinden 7 veririm. Yani kötü de deÄŸil çok iyi de deÄŸil.
   Bu kitabı ikinci el almak istiyorum derseniz benim de yeni keÅŸfim olan Nadir Kitaptan buraya tıklayarak 5-6 TL'ye alabilirsiniz. Bu kitabı BKM, D&R ve Kitapyurdu gibi kitap platformlarından indirimle alabiliyorsunuz.
    Beni Takip Edin :)
    Ä°nstagram'dan Takip Edin ðŸŽµ

Bunlar da ilgini çekebilir.

0 yorum