BKM

Gardiyan (Dolores Redondo)

Yazar Adı : Dolores Redondo
Kitabın Adı : Gardiyan
Yayıncılık : Martı Yayıncılık
Sayfa Sayısı :  480
Fiyat : 14,30 TL - 22 TL
Puanım : 9/10
Kitap Özeti : Gizemli bir orman Baztán Ormanı Ä°spanya'nın Bask Bölgesi'nde tüm görkemiyle ve esrarıyla varlığını sürdürüyor.       Ormanın ruhu her ÅŸeyi biliyor ve bir gardiyan insanları izliyor. Cesur bir kadın Dedektif Amaia Salazar, zor bir çocukluk geçirdikten sonra kendi ayakları üzerinde durmayı baÅŸarıp polis olmuÅŸ genç bir kadın. GeçmiÅŸi ve ailesiyle yüzleÅŸmeye karar verdiÄŸi bir anda karşısına çıkan bir suç dosyası tüm hayatını altüst ediyor.
   Ormanda bulunan küçük cesetler Bir katil hastalıklı bir beyinle orman kasabasında dolaşıyor. Küçük yaÅŸtaki kızları öldürüp nehir kenarına bırakıyor ve dünyaya bir mesaj iletmeye çalışıyor. Gardiyan, kasvetli bir ormanın derinliklerinde dolaÅŸan gizemli bir roman. (Tanıtım Bülteninden)
   Cinayet romanı olan Gardiyan kitabı gerçekten okuduÄŸum en iyi kitaplardandır. Zaten özeti benim de dikkatimi çekmiÅŸtir ve ben özellikle özetler dikkatimi çok çekmez. Ben daha çok yazar yorumlarına ve yayıncılığna bakarım; ÖrneÄŸin Yabancı Yayıncılık veya Pegasus Yayıncılık ise özete fazla bakmam.
   Bu kitabı Ä°defix'te %27 indirim ile 16 Tl'ye alabilirsiniz. Ayrıca BKM Kitap'tan da %30 indirim ilr 15, 40 Tl'ye alabiliyorsunuz. D&R'dan ise %35 indirim ile 14,30 TL'ye alabilirsiniz.
Bugünlük bu kadar. Görüşmek üzere..

Bunlar da ilgini çekebilir.

6 yorum

  1. oo polisiyeee ve konusu da güzel. bayılırım oleeey not aldım tişkirleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :) Ayrıca Tess Gerritsen Gece Nöbeti de çok güzel kitap. Kesinlikle okumalısın :)

      Sil
  2. ilginç bir kitaba benziyor, gizemli kitapları seviyorum ben de, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  3. Canım naçizhane bir tavsiyem olacak. Bloğundaki renk ve yazı renkleri okurken zorluyor ve birbirine karışıyor. Bunu düzeltirsen iyi olur.
    Bu kitap okuma lÅŸstemde var :)

    YanıtlaSil