Teknoloji ve Tasarım Dersinden Bir Yazı :)

   Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba :)...
   İlk kez bu sene gördüğüm ders olan Teknoloji ve Tasarım dersi öğretmenim yapılan bir çekiliş sonucu çıkan kağıtta dil çubuğu yazan bir tasarım yapmamı istedi. Yani sınıftakiler ile bir çekiliş yaptık ve bana dil çubuğundan tasarım ödevi dek geldi. Ben de ne yapabilirim diye düşünüm ve aklıma kalemlik geldi. Ufak bir araştırma yaptım, yani bu fikir hakkında bilgi edindim ve yandaki resimde olduğu gibi bir tasarım yapabileceğimi fark ettim. Ancak günümüzde bazılarımız içi büyük sorun teşkil eden telefon tutucu yapabileceğimi fark ettim. Ve biraz daha araştırdım ve yeni bir sonuç elde etim...


   Birisi daha bu konu hakkında proje yapmış. Ben de bu projeden de yararlanabileceğim için iyi ki projemin ana malzemesi dil çubuğu diye düşünmeden duramıyorum.
   Salı günü sınıfta başlayacağım bu tasarım için çok heyecanlıyım. Aslında renkli dil çubuğunun işime daha çok yarayacağını, yani boyama sıkıntısını yaşamama engel olacağını düşünüyorum. Ayrıca ben yapacağım projede silgi ve post-it bölümü de yapmayı düşünüyorum.
   Bu yazıyı aslında sizlerinde düşüncesini almak için yazıyorum. Yani düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum :)
   Bu yazı bu kadar olsa da diğer yazıları okumadan geçmemenizi tavsiye ederim :) Ayrıca diğer bloguma göz atmanızı da tavsiye ederim :) Görüşmek üzere...

Bunlar da ilgini çekebilir.

4 yorum

  1. ayyyyyy ne güzel düşünmüşsüün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, aslında ben biraz daha geliştirerek yapacağım bu projeyi :)

      Sil
  2. Bence elindeki malzeme için çok güzel düşünmüşsün. Gayet de şık olur, özellikle telefon tutucu güzel fikir. Çalışanlar için bardak altlığı ya da ev kullanımı için nihale de yapılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten projemin asıl amacı kalemlik ve telefon tutucu. Ancak ek malzeme ile kullanımı olacak eşyalar da tasarlamak istiyorum :)

      Sil