Bu Yaz En Çok Dinlediğim 10 Şarkı

   Yaz bitiyor, sonbahar mevsimi başlıyor. Peki ben bu yaz hangi şarkıları dinlemekten vazgeçemedim...
      1) End Game (Taylor Swift) : Reputation albümünden bir parça. Çok seviyorum :)
   2) I Did Something (Taylor Swift) : Yine Reputation albümünden. Daha Youtube'tan gerçek müzik videosu yayınlanmadı. Ancak şarkı bence muhteşem.
   3) Friends (Anne Marie - Marshmello) : Aslında bu müzik aylar öncesinden yayınlanmış, hatta çoğu yerde çalmış. Ancak ben bu yaz keşfettim. Sizlere de tavsiye ederim :)
   4) Fake Love (BTS) : Çoook güzel. Koyu bir Army olarak zaten BTS şarkısını buraya yazmasam olmazdı :)
   5) I Like It (Cardi B - Bad Bunny - J Balvin) : Fazla dinlediğim şarkıcılar olmadıklarından biraz geç fark ettim.  Cardi B'nin bir de Bodak Yellow diye bir şarkısı var. Ben Bodak Yellow yerine I Like It şarkısını daha çok seviyorum. Tabi ki Bodak Yellow da güzel şarkı :)
   6) Girls Like You (Maroon 5) : Ellen, Jennifer Lopez, Camila Cabello... ve bazı bayan sporcuların bulunduğu bir klip. Ben çok başarılı buluyorum. Özellikle son sahneyi :)
   7) Havana (Camila Cabello) : Fifty Harmon'den ayrılan Camila Cabello'nun eşsiz sesi ve Havana'nın fon müziği birleşince bu yılın en güzel şarkılarından biri ortağa çıkıyor. Dinlemeden geçmeyin :)
   8) Sangrie Wine (Camila Cabello - Pharrell Williams) : Dans etmesini çok sevdiğim bir şarkı. Bu şarkıyı dinleyip de dans etmezseniz bana haber verirseniz memnun olurum :)
   9) Babe (Taylor Swift - Sugarland) : Taylor Swift'in koyu takipçisi olsam da Sugarland grubunu ilk kez bu şarkı ile tanıdım. Ben dinlediğimde bu şarkıya hayran kaldım.
   10) Taki Taki (DJ Snake - Selena Gomez - Ozuna - Cardi B) : En çok dinlediğim şarkı diyemem,çünkü bu şarkı tam olarak 12 saat önce YouTube'dan yayınlandı. Yani çoğu şarkıdan daha fazla dinlemem imkansız. Ancak şarkı çok güzel. Bu yüzden ben de bu şarkıdan sizlere de söz etmek istedim :)
   Benim bu yaz dinlediğim 10 şarkı  yayınım buraya kadar olsa da yakın zamanda yapacağım mimi yakın zamanda yayınlayacağım :) Görüşmek Üzere...
 İletişim : aleynacan05@hotmail.com 📧

Bunlar da ilgini çekebilir.

5 yorum

  1. Bu gece bu şarkıları dinleyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. heey saoool oleeeey en sevdiğim şey öneri şarkılaaar :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç dinlemediğim şarkıları bu öneriler sayesinde dinliyorum, öneriler için teşekkürler..

    YanıtlaSil