Mim

İlk Gün Mimi :)

   Bugün İlk Gün mimi yayını yapmaya karar verdim. Bir konu hakkında ilk gününüzü yazabilirsiniz. Ben okul hakkında bir mim yapmaya karar verdim :)
   Tam 6 yıl önce 4+4+4 sisteminin geldiği dönem başladığım 1.sınıftan bir anı...
   1.sınıfa başlayacağım gün diğer çocukların aksine hiç ağlamamıştım, hatta okullu oldum diye havalara uçuyordum. Tabi bu sevinç sınıfa girdiğim an biraz söndü. Acaba neden?...
   Sınıfa girdiğim an bütün sınıfın birbirlerini ana sınıfından tanıdığını anladım (ben ana sınıfına gitmedim ve bence gitmeye değecek bir yanı olduğunu da sanmıyorum). Çünkü sınıfa girdim ve öğrencilerin gruplar halinde konuşuyorlardı. Aslında şaşırmıştım da biraz :)
   Tabi birkaç gün içinde hem öğretmenime hem de sınıfıma alışmıştım. Yani alışmam fazla uzun sürmedi. Benim de okuldan ilk günüm böyleydi...
   Bugün bu kadar yeter sanırım :) Görüşmek üzere...
 İletişim : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

7 yorum

  1. güzel bir anıymış :) her şey o güzel gönlünce olsun inşallah canım benim başarıların daim olsun inşallah sevgiler ...:)

    YanıtlaSil
  2. Karikatür harikaymış 😀 Kısa sürede ortama ayak uydurman güzel. Bu hayatta çok işine yarayacak. Bu arada arka planın güzel ama yazı renkleri okumayı zorlaştırıyor. Gözü yormayan bir renge geçsen iyi olur gibi. Bu sadece bir öneri tabi 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim. Zaten arka plan konusunda ikilimde kalmıştım. Hemen değiştiriyorum :)

      Sil
  3. Günümüzün okul başlangıçlarına ne kadar uymuş karikatür. Güzel anıymış ilk güne dair.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında pek sözü geçen bir anı değil. Yani okulun ilk günü anımsadığım bir anı :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ne tatlı anııııı :)

    YanıtlaSil