Değişim Zamanı!!!

   Herkese kocaman merhabalar... Yeni açtığım bu blogun konusunu değiştirme kararı aldım.
   Söze hızlı bir giriş yaptığımın farkındayım ancak değişim beni heyecanlandırdı. Ben ilk yazımda da söylediğim gibi hep bir kitap blogum olsa diyordum. Hatta kitap konulu bloglara girdiğimde "Açmalı mıyım?"  diye kendime sorup duruyordum. Ben kitap blogu istiyordum, ancak sadece kitap hakkında değil de daha çok bütün konular hakkında yazabileceğim blog istiyordum. Şimdi gerçek isteğimi anladım ve daha fazla oyalanmayıp bu düşünceyi sizlere de iletmek istedim. Ayrıca yeni blog adı Derdimiz Hayat.
   Artık bu blogta müzik, film, dizi, okul, yazarlar, mim gibi konularından yazılar okuyabilirsiniz. Ayrıca bu değişim bir diğer sebebi de kitap okumayan kitleye de ulaşmak. Yani kitap okumayan kişi sayısı da fazla. Ben de bu iki kitleye de ortak sevebilecekleri yazılar yazmak istiyorum. Düşüncelerinizi bekliyor olacağım, görüşmek üzere... :)

Bunlar da ilgini çekebilir.

6 yorum

  1. heeeey çok sevindiiiim. eveeet okul hayat dizi müzik evet evet istiyooooom :)

    YanıtlaSil
  2. bloglardan seçmeler yazımda yeni adresini yazdııım :) heeey boş olunca okulu annat azcık zamanın olursaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen gün görüp okudum. Teşekkür ederim :) Okulu anlatmak için çoook heyecanlıyım :)

      Sil
  3. Farklı tarzlarda yazmak okuyucu kitlesini büyütür, hem de farklı açılardan bakabilme derinliği verir. İsabetli karar diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil