Sınavlar........

   Ne yazık ki uzun süredir yazı yazamıyordum. Mağlum sınavlar başlıyor, öğretmenler yeni yeni konular anlatıyorlar.
   Benim de bir sene sonra lise sınavımın olacağı gibi;  çarşamba günü fen sınavım, perşembe günü de  türkçe dersinden sınavım var. Ben aslında bir  öğrencinin tersine ben sınavları çoook seviyorum.  Sadece sınav olacağım zaman birden  heyecanlanıyorum. Ayrıca öğretmenlerin verdiği projeler de olduğundan artık yazı yazmaya değil, kitap okumaya vaktim kalmıyor. İyi ki geçen hafta teknoloji tasarım projemi tamamladım, o da bu haftaya kalsaydı bu yazıyı bile yazacak vaktim olmayabilirdi. Bir de bu haftanın sınavları en önemli derslerden olduğundan çok stresli bir hafta beni bekliyor. Yani türkçe,fen ve ingilizce sınavları beni en çok strese sokan sınavlar; matematik, sosyal vb. derslerin sınaları bana kolay geldiğinden fazla stres yaşamıyorum. Umarım sınavlarım çalıştığımın karşılığını verir :) Şimdi benim sınavlara çalışmam lazım, görüşmek üzere .... :)
   İletişim : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

6 yorum

  1. Kasım'da sınavlar başkadır 😄 Başarılar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  2. Sonsuz başarılar, ben yağmurda severdim ders çalışmayı..

    YanıtlaSil
  3. çok çok başarılaaar dua etcem ki senin içiiin :)

    YanıtlaSil