K-Pop Suçlamaları

   Uzun zaman sonra yeniden merhaba...
   Çoğumuzun bildiği gibi dünyada K-Pop akımı yaşanıyor. Ben de bu akıma katılan biri olarak son günlerde olan bazı olayları dile getirmek istedim.
 Öncelikle şunu belirtmek isterim ki yaptıkları müzik sizin hoşunuza gitmiyor ise o müzik kötü değildir. Ayrıca sırf o müzik grubunu veya şarkıcıyı sevmiyorsunuz diye ortaya iftira atmak da doğru bir davranış değil.
   Son zamanlarda benim müziklerini aşırı derece de sevdiğim bir gruba suçlama yapıldı. (Bundan önceki yazılarımda bu gruptan bahsetmiştim) Kimse bir grubu veya şarkıcıyı sevmek zorunda değildir. Sevmediğiniz biri veya birileri için suçlamada bulunma gerçekten doğru değil.
   Benim sevdiğim grup 7 erkekten oluşan bir K-Pop grubu. Bu grup Grammy Ödüllerine giden bir grup. Tam olarak bu gruba yapılan bir iftira vardı, çocuklarınızı bu gruptan uzak tutun gibi şeyler söylenmişti. Tek bir sorum var; Bu grup bu kadar tanınmadan önce neden böyle iftiralar atmıyorlardı?
   Ayrıca şarkılarını hiç dinlemedim diyerek bu grupların şarkıları berbat diyen kişiler de var. Sırf farklı oldukları için yargılamak yerine bu grupların hepsini yaşlarına rağmen başardıkları ile övmemiz gerekiyor.
   Ben sadece sevdiğim K-Pop grupları için bunları yazmıyorum, bütün şarkı yapan kişiler bu konulara maruz kalmakta.
   Bu yazıyı yazarken grup adlarını vermedim çünkü önceki yazılarımdan birinde benimle aynı grubu seven bir sınıf arkadaşım vermemin doğru olmayacağını söylemişti. Ben de onun sözüne uyarak grup isimlerini yazmama kararı verdim. Ancak yine de bilinsin diye yazı resminden bu grubu belki tahmin edebilirsiniz.
   Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...
 İletişim İçin: aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

12 yorum

  1. heeeey hoşgeldiiiin. gelirim yineeeğğğğ. iyisin dı maaaa :)

    YanıtlaSil
  2. K-POP CANDIR GERİSİ HEYECANDIR!!! ÖZELLİKLE BLACKPINK!!! 😍

    YanıtlaSil
  3. heeey ay boşver insanları seeeeen :) kpop biricik bütün grupları daaaa :)

    YanıtlaSil
  4. du yaa girls generation ve bts galiba de mi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 kız olan Blackpink (hayranıyım) , 7 erkek olan BTS (hayranıyım), en üste olan erkek grubu EXO (biraz dinliyorum) diğer kız grubunu bilmiyorum :)))

      Sil
  5. Benim pek de dinlemediğim bir tarz ancak ne olursa olsun insanlar biraz ön plana çıkanı kötüleyerek aşağı çekmek isterler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence başarıları için onları kutlamamız gerek :)) Teşekkür ederim :))))

      Sil