Mim

Hangi Yazınız Silinirse Üzülürsünüz - Mim

   Deep Tone'un yazısını okurken rastladım bu güzel mime. Grift başlatmış bu mimi. Deep devam ettirmiş, ben de "bu güzel mimi neden yapmıyım ki" dedim ve bakalım ben hangi yazım silinse üzülürüm :)
 Deep: http://sadevederin.blogspot.com
 Grift :
https://girift0.blogspot.com/

 1) Blogunuzda hangi yazınız silinse üzülürsünüz?
   Yazı değil harf bile silinse üzülürüm ben. Madem aralarından bir tane seçmen gerekir; Bu Yaz En Çok Dinlediğim 10 Şarkı olurdu. Nedeni ise günlerimi harcadığım bir yazı diyebilirim. Çünkü bir yazıyı yazarken bir yerde takılıyorum acaba böyle mi olsa diye yarım saat düşünüyorum.
 2) Silinmesi durumunda üzüleceğiniz yazınızın bir kısmını paylaşır mısınız? 
   Elbette :)
   "Yaz bitiyor, sonbahar mevsimi başlıyor. Peki ben bu yaz hangi şarkıları dinlemekten vazgeçemedim...
      1) End Game (Taylor Swift) : Reputation albümünden bir parça. Çok seviyorum :)
   2) I Did Something (Taylor Swift) : Yine Reputation albümünden. Daha Youtube'tan gerçek müzik videosu yayınlanmadı. Ancak şarkı bence muhteşem.
   3) Friends (Anne Marie - Marshmello) : Aslında bu müzik aylar öncesinden yayınlanmış, hatta çoğu yerde çalmış. Ancak ben bu yaz keşfettim. Sizlere de tavsiye ederim :)
   4) Fake Love (BTS) : Çoook güzel. Koyu bir Army olarak zaten BTS şarkısını buraya yazmasam olmazdı :)"
3) Silinmesi durumunda üzüleceğiniz yazınızın linkini paylaşır mısınız?
   Mimlediklerim :)
  Görüşmek üzere :)
   İletişim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

16 yorum

  1. Blog noktasına virgülüne kadar önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bir keresinde düzenle yerine sile basmıştım ve fark etmeden onay sorusuna tamam demiştim. :( O an bütün dünya duruyor. Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Evet, evet aynen. Harfi silinse üzülürüm bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yazmayı düşündüğüm cümle yazdığımdan sonra bu olmadı diyip sildiğimde bile içim cız ediyor :) Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Teşekkürler canım. En kısa zamanda cevaplayacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sabırsızlıkla bekliyor olacağım :)

      Sil
  4. heey eveet senin o yazını çok seviyom ben deeee veeee müzik seçkilerime de koycaaam işteeee :) arada bir şarkı listesi yap noluuur :)

    YanıtlaSil
  5. Ahmet aşkın bey başlattı canım:) ben başlatmadım bir yanlışlık oldu galiba⭐️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir karışıklık oldu. En yakın zamanda düzeltiyor olacağım :)

      Sil
  6. Emeklerimiz silinmesin ya. Bizim parçamız her yazımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bir emeğin yok olması berbat bir durum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Geç de olsa mimi cevapladım. Çok teşekkürler.:)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2018/12/mimlendim-ve-mimledim-37-hangi-yaznz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okudum. Güzel yazı olmuş. Teşekkür ederim 😊

      Sil