BTS (Bangtan Boys); Bir K-Pop Mucizesi

   Yeniden herkese merhaba....
   Bu yazıyı ben BTS hakkında bilgi paylaÅŸmak amacıyla yazsam da gelecek günlerde bütün grubun üyeleri hakkında bilgiler paylaÅŸacağım.
   BTS, diÄŸer adıyla Bangtan Boys, Big Hit Entertainment tarafından oluÅŸturulan Güney Koreli grup. BTS, ilk teaserları 26 Mayıs’ta çıkmadan önce de, yayınladıkları coverlar ve blog yazıları sayesinde hayran kazanmış bir gruptur. Ayrıca üst üste iki sene En Sosyal Sanatçı Dalında Billboard Müzik ödülünü kazanmışlardır.
   RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V (Tae), Jungkook olmak üzere grup 7 kiÅŸiden oluÅŸmaktadır. Ayrıca bu grup üyeleri birbirlerini önceden tanımıyorlardı Jimin ve Tae hariç BTS üyelerinin hiçbiri önceden birbirlerini tanımıyorlardı. Jimin ve Tae ise liseden sınıf arkadaşıdır.
   BTS, Billboard listelerinde en istikrarlı K-Pop grubudur. Ayrıca BTS fanlarına da ARMY denilmektedir. Bu arada ÅŸu konuya da deÄŸinmeden geçemeyeceÄŸim; çoÄŸu BTS'i sevmeyen kiÅŸiler ile ARMY olanlar arasında bir çekiÅŸme oluyor zaman zaman. BTS'i sevmeyen kiÅŸiler ARMY ile dalga geçici konuÅŸuyorlar ve ARMY'ler de BTS'i sevdiklerini söylemekten kaçınabiliyorlar. Bu yüzden ben de bir ARMY olarak bunun çok gereksiz bir çekiÅŸme olduÄŸunu düşünerek bunlara son verilmesinin taraftarıyım. Herkes ne seviyorsa bence onu dinlemeli ve dinlediÄŸi grubu veya sevdiÄŸi sanatçıyı çekinmeden söyleyebilmeli.
   Bu grupta herkesin kendine özgü ÅŸeyleri çok fazla. ÖrneÄŸin Suga grubun en uykucusu, Jimin ise tam bir provakolik. Yani Jimin prova yapmadan duramaz.
   BaÅŸlarda da dediÄŸim gibi ben bütün grup üyelerine ayrı ayrı yazılar yazmak istiyorum, bu yüzden bu yazı bitse de en yakın zamanda grup üyelerinin hepsine özel yazılar yazacağım. Umarım sizlerin de BTS'i birazcık da olsa tanımanıza veya sevmenize sebep olabilmiÅŸimdir.                                                                                                                                             Åžimdilik bu kadar.... Yakında görüşmek üzere :)
   Ä°letiÅŸim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

6 yorum

  1. Bloglarda pek görmüyordum BTS'i yazını görünce çok sevindim. :))

    YanıtlaSil
  2. Üyeleri iyice tanıyıp kendine Army demelisin mesela zevkleri ya da hissettiklerini bilmen lazım, hemen kendini fandomdan sayma biraz daha bilgiler öğren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerini biliyorum, hissettiklerini bilmem bence mümkün değil ve bir resimde gördüğümde kimin kim olduğunu biliyorum. Bence ARMY demek onların her şeyini bilmek değil. Fikrini söylediğin için teşekkür ederim, bu arada bu sözleri bugün sınıfta birisi daha söyledi :)

      Sil
    2. Ne hissettikleri derken yani nasıl kişilikleri olduğunu bilmen lazım ayrıca bende bir Army`im fakat ne gibi şeyler hissettiklerini biliyorum. Onlarla ilgili bir şey bilmeden kendine nasıl Army derki bir insan?

      Sil
  3. severim ben daaa. sevdiğin şarkılarını yazsan yaaa :)

    YanıtlaSil