5 İlginç Madde İle Google Hakkında İlginç Bilgiler

   Yeniden herkese merhaba :) ....
   Bu yazımda benim öğrendiğimden beri ilginç bulduğum bazı özellikler var. Bu özelliklerden bazlarını biliyor olabilirsiniz, ben bazılarını yeni öğrendim. Ayrıca bu özellikler hiçbir şeye zarar vermeyen özelliklerdir. Yani denemenizde bir sorun oluşmayacaktır. Zaten çoğu bilinen özelliklerden oldukları için önceden de denemiş olabileceğiniz özellikler olabilir.
   1) Gizli Şifreler : Google'da benim korkunç bulduğum bir özellik. Google'a 241543903 yazınca kafasını buzdolabına sokan insanların resimleri ile karşılaşabiliyorsunuz. Nedenini bilmiyorum ve bu özellik benim yeni öğrendiğim bir özellik.
   2) Zerg Rush : Bu özellik benim önceden bildiğim bir özelliktir. Google'a Zerg Rush yazdığınızda sıfırların arama sonuçlarını yediklerini görürsünüz. Bütün arama sonuçlarını yedikten sonra sıfırlar üste çıkar ve bir harfi oluştururlar. Bu harfler iki adet G harfidir. Yani GG yazısı oluşur. Bence harika :)
   3) Yalnızlıkların Sayısı : Ben bu özelliği yeni duymasam da, ilk kez denedim. Google'a "What is the loneliest number?" yazınca hesap makinesi ile 1 sonucu yazılmaktadır. Bu arada ben bu özelliği ingilizce denedim, ancak sizler Google'a "En yalnız sayı hangisi?" yazarsanız yine aynı sonuca ulaşabilirsiniz. Bence 1 ile arkadaş olalım :)
   4) Google ile 70'ler : 70'li yılların sevilen oyunu olan Atari, Google'un gözünden kaçmamış. Google'a Atari Breakout yazıp görsellere girerseniz karşınızda oyun açılır. Ayrıca oyunu kazandığınızda Google'un kendisi arama motorunda arama yapmaktadır. Ben 2 kere oynayıp kazandım ve ben de ilk kazandığımda Fuerteventura Adası, ikinci kez kazandığımda Sezar Salata araması yapıldı :) Bence harika bir özellik :) Denemeden sakın geçmeyin...
   5) Do A Barrel Roll : İlk olarak bu özelliği türkçe olarak aratırsanız bende de olduğu gibi işe yaramayabilir. Bu yüzden ingilizce olarak Google'a "do a barrel roll"yazmanız gerekebilir. Bu özellikte yeni öğrendiğim bir özellik. Sonucunda bu arama ile arama sayfası takla atıyor :)
   Bonus Özellik : Google'a "askew" yazar iseniz sayfanın biraz daha yana eğimli olduğunu göreceksiniz :)
   Bugünlük bu kadar :) Google hakkında birçok yazı yazmayı düşünüyorum, daha buraya yazmadığım birçok özellik var. Umarım yazıyı beğenirsiniz :) Görüşmek Üzere....
   İletişim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

6 yorum

  1. hoo hoo.. hepsi birbirinden ilginç haha.. çok güzeldi.. böyle paylaşımlar güzel oluyor. devamının da gelmesini umuyorum.. başarılar..

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç, bazılarını ilk kez duydum. Keyifli..

    YanıtlaSil