2018 (Mim)

   Herkese yeniden merhaba.... Bu mim ilk baÅŸlattığım mim olduÄŸu gibi bloÄŸumda yazdığım ikinci mim. Umarım beÄŸenirsiniz :)
   1) 2018 senin için nasıl geçti?
 2018 benim için harika geçti. Çünkü olabilecek en güzel anları bu sene de yaÅŸadım.
   2) Bu yıl yapmak istediÄŸin ama yapamadığın bir ÅŸey var mı?
 Evet, var. Her çocuÄŸun hayali olan yaÄŸmur yaÄŸdığında dışarı çıkmak benim de hayallerim arasında. Bu sene olmadı, artık gelecek seneye yol gözüküyor :)
 3) 2018'i bir tatlıya benzetsen neye benzer?
   Ã‡ilekli magnolia tatlısına benzetirim. Kesinlikle herkesin denemesi gereken bir tatlı.
 4) Bu yıl en çok sevindiÄŸin olay nedir?
   Bu yıl yaÅŸadığım bütün olumlu olaylar benim en çok sevindiÄŸim olaylar aslında :)
 5) Bu yıl en çok hangi filmi, diziyi, müziÄŸi ve kitabı beÄŸendin?
   Film olarak dün paylaÅŸtığım yazıda da kendilerinden bahsettiÄŸim Rampage; Büyük Yıkım filmi, dizi olarak Scorpion ve La Casa De Papel'i tavsiye ederim, müzik olarak Taylor Swift'in bütün ÅŸarkılarını ki hepsi harika ÅŸarkılar BTS'in de bütün ÅŸarkılarını ve Taki Taki ÅŸarkısını öneririm. Son olarak bu yıl Uyanış ve Kaçış serisini çok sevdim, yazarları Scoot Sigler.
   Mimlediklerim
   Konumuz Kitap
   Sade ve Derin
   Ege'nin Ä°ki Yakası
   EbemkuÅŸağı
   Beyda'nın Kitaplığı
   Ephendy
   Berfçe
   Melci
   She Is The Man
   Bu mim bu kadar, umarım beÄŸenirsiniz. Görüşmek üzere..... :)
   Ä°letiÅŸim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

16 yorum

  1. ayyy ciciii pikiii :) instada kelebekli yazını görmüştüm okuycaktım daaa bak şimdi de mimlemişsiin :)

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda yapacağım. Teşekkürler mim için... 2019 daha da güzel olsun sizin için:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuş, bende en kısa zamanda yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkürler. Yaptım. :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2018/12/mimlendim-ve-mimledim-38-2018.html

    YanıtlaSil
  5. Canım kardeÅŸim benim.... ❤❤❤

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Aleyna, Mim yazını yanıtladım.. benide etiketlediğin için ayrıca teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. heeey mimini yarın yapcaaam ama baksanaaa ben de dün bir mim yaptım o da güzel sen de boş zaman bulursan yapsanaaa güzel miim irem de yapsın sölesene ona daaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de en kısa zamanda 2019 gelmeden yazacagm :)

    YanıtlaSil
  9. yaptım mimiii. ama sonuna kadar okuuuu hihihi :)

    YanıtlaSil
  10. Dizi ve filmler ilgimi çekti onlara bakarım bende :)) Özellikle Scorpion Güzel bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  11. Göz açıp kapayıncaya dek geçti 2018 de... :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel mim olmuş ayrıca bloğunuzda çok şirin.Bende beklerim :)

    http://fatofotofan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil