Mustafa Kemal (Yılmaz Özdil)

   "Ey Türk gençliği! Birinci vazifen..."
   Yeniden herkese merhabalar. Son bir haftada adıdan başarı ve övgü ile söz ettiren Mustafa Kemal kitabı, gerçekten büyük bir başarıyı simge ediyor.
   Bir solukta okunabilecek bir kitap olduğunu hepimiz duymuşuzdur zaten. Benim şu ana kadar okuduğum Gazi Mustafa Kemal hakkında okuduğum bütün kitaplarda farklı olarak yorumlanıyor. Ben daha okumadım çünkü şu an okuduğum bir kitap var ve bitirip bu kitaba hızlıca başlamak istiyorum.
   "Olağanüstü bir mücadele" sözünü her cümleyi okuduğunuzda anımsayacaksınız. Anımsayacağız ancak bir de değerini bilsek...
   Bu yayının ilk cümlesini Gençliğe Hitabe'nın ilk sözünden başladım çünkü bu kitabı bence öncelikle gençler okumalı. Çünkü gençlerin alay edilemeyecek veya şakaya gelmeyecek kadar büyük bir sorumluğu olduğunu anlamalarını sağlamalıyız. Fark edilirse belki bir yerlere ulaşabiliriz. Ayrıca harika kitabı ve fark yaratacak olan yorumları için çok teşekkür etmeliyiz. Eğer bu topraklarda rahatça yaşayabiliyorsak bunun Gazi Mustafa Mustafa Kemal Paşa'nın ve silah arkadaşlarının sayesindedir. Bunu UNUTMAYIP UNUTTURMAYALIM!

Bunlar da ilgini çekebilir.

4 yorum

  1. pikuuu aklımda olsuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi ablam okuyor bu mühtiş kitabı, ben de şimdi okuduğum kitabı bitirip hızlıca bu kitabı okumak istiyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bence bu kitabı her insan okumalı :) Teşekkür ederim :)

      Sil