BKM

Sade ve Derin (Deeptone)

Yazar Adı : Deep Tone
Kitap Adı : Sade ve Derin
Yayıncılık : İkinci Adam Yayınları
Sayfa Sayısı : 164
Fiyat : 6 - 12 TL
Puanım : (Daha okumadığımdan söz bana düşmez)
Kitap Özeti : Yaptığımız her şey yırtılırcasına gerçek olmalı. Çığlık çığlığa. Yazacaksak iç organlarımızı parçalarcasına yazmalıyız, derimizi soyarcasına.. Okurken de yazarla savaşmalıyız. Öfkelenmeliyiz ona. Ona ter döktürüp sonra teslim olmalıyız. Okuduktan sonra da, yazdıktan sonra da, yaşarken de dünyaya tekrar dönmek zor olmalı..
   Hayat bak! Dur sen biraz ya da tamam; ya sen devam et ama bir izin ver, sürekli üstüme gelme. Her gün bir ÅŸey çıkarma, bir normal ol, aklını başına topla. Bak sen devam et ben ÅŸurada ineyim. Daha doÄŸrusu; hemen ÅŸu anda bir uyuyayım, sen yavaÅŸladığında uyanırım. O zaman uyandır beni... (Tanıtım Bülteninden)
   Ã–zeti benim ilgimi çekti. Zaten okuyan blogger arkadaÅŸlarımızda herkese bu kitabı önermektedir. Peki yazar kimdir?
   Deep Tone, Sade ve Derin, Günesürgün, Derin Mavi, Frambuazlı Hayat, Yani adlı kitapları bulunan bir blog yazarıdır. Ayrıca ablam ile bana blog tanıtımlarında çok katkısı olmuÅŸ biridir. Bloga bakmak isteyenler buraya tıklayabilir veya aÅŸağıda bulabileceÄŸiniz linke tıklayabilirsiniz.
  Kitabı D&R'den 12 TL'ye alabiliyorsunuz ancak ÅŸu an kitap %27 indirimdedir. Yani 8,76 TL'ye D&R'den alabilirsiniz. Ä°defix'te ise yine 12 TL'den %32 indirime girerek 8,16 TL olmuÅŸtur. Pandora'da da satılmaktadır ancak stoklarda ürün kalmadığından ürün tekrar gelene kadar fiyat bilgisi verilmemektedir (Pandora Web Sitesinde Bilgi Verilmemektedir). BKM Kitap adlı online kitap satış sitesinde Sade ve Dein kitabı bulunmamaktadır ancak yazar Deep Tone'un diÄŸer kitapları vardır ve hepsi indirimdedir.
   Okumadığımdan yorum yapamasam da yorum yapanlar var :)
 Kitap Eylemi : http://kitapeylemi.blogspot.com/2014/01/sade-ve-derin-deep-tone.html
 Eren Okuma Günlüğüm : http://okumagunlugum.blogspot.com/2014/03/sade-ve-derin-deep-tone.html
 Kitap Eylemi (diÄŸer yorumu) : http://kitapeylemi.blogspot.com/2014/08/74-sade-ve-derin-deeptone.html
 Kanalizasyon Balığı Cessie : http://paraseninjoe.blogspot.com/2014/02/sade-ve-derin-deeptone.html
    Bugünlük bu kadar. Görüşmek üzere...DiÄŸer blogumda yaptığım etkinliÄŸe katılmayı unutmayın. Linki aÅŸağıda bulabilirsiniz.
   Etkinlik Linki : https://aleynacan05.blogspot.com/2018/08/benim-bitkim-etkinligi.html

Bunlar da ilgini çekebilir.

8 yorum

  1. ciciiiiiii ciciiiiii ciciiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların çok iyi diyorlar bakalım alıp okuyacağım :)

      Sil
  2. Deep candır:) Bu arada blog tasarımın konusunda söylemek istediklerim var. Arka plan resmiyle yazı rengi birbirine karışıyor ve okunması güçleşiyor. Birde yazı karakterini azıcık büyütürsen iyi olur. Yazılarının arkasına dolgu rengi yaptığından dolayı da okunması güçleşiyor. Naçizhane tavsiyem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim. Hemem dediklerini uygulayacağım :)

      Sil
  3. okuyup blogda yazmalıyım çünkü deeptone gibisi yok :)) blog takip etkinliğinden geliyorum beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alev. Bu arada diğer blogumda yaptığım etkinliğe katılırsan çok memnun olurum :) Link; https://aleynacan05.blogspot.com/2018/08/benim-bitkim-etkinligi.html

      Sil
  4. deep'in kitabı olduğunu ilk defa gördüm ben de alıp okumak isterim çok merak ettim :) blog keşif etkinliğinde gördüm bloğunuzu ve takip ediyorum ben de bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kitabı var; Örneğin Yanii kitabi var. Çok güzel kitaplar. Ayrıca diğer blogumdaki etkinliğe katılırsınız çok memnun olurum :) Link : https://aleynacan05.blogspot.com/2018/08/benim-bitkim-etkinligi.html

      Sil