Favori 5'li

  Yeniden merhaba, bugün sizlere favori olan ilk beÅŸ kitabımı tanıtacağım. Bakalım kim bu kitapları biliyor...
  Tanıtmadan önce diÄŸer blogumda yaptığım etkinliÄŸe katılmayı unutmayın. Linki aÅŸağıda bulabilirsiniz.
   1) Bir Sonraki Hayatımız : Lauren James tarafından yazılmıştır. Bence okuduÄŸum en iyi kitaplardandır. Konusunu özel olarak baÅŸka bir yayında paylaÅŸacağım. Okumanızı ÅŸiddetle tavsiye ederim. 10 üzerinden 10 veriyorum, çünkü kitap bence süper iyi.
   2) BaÅŸlangıç : Dan Brown tarafından yazılmış efsane bir kitaptır. Ablam okumuÅŸtu ve bana okumazsan piÅŸman olursun demiÅŸti. Ben de okudum ve gerçekten efsane olduÄŸunu anladım. Bir insan bu kadar güzel kitap yazabilirmiÅŸ dedim. 10 üzerinden 10 veriyorum çünkü efsane.
   3) Trendeki Kız : Yazarı Paula Hawkins'dir. Heyecan doludur ve okumadan duramayacağınız kitaplardandır ki bu kitaplar çok zor bulunabiliyor. Konusunu özel olarak bir baÅŸka yayında yayınlayacağım. Okumanızı tavsiye ederim ancak bu romanın filmi de vardır. Filmini tavsiye etmem çünkü yarım saat içinde uyuyabilirsiniz. Ancak kitabı bitirmeden içiniz rahat etmeyebilir. Hatta bu yazıyı okumayı bırakıp kitabı alıp yarım saat içinde bitirebilirsiniz. 10 üzerinden 9 veriyorum çünkü ilk kitapları asla geçemez.
   4) Son BaÅŸlangıç : Yine Lauren James tarafından yazılmış efsane bir kitaptır. Bir Sonraki Hayatımız kitabının seri devamıdır. Çevirisi çok uzun sürdü ve ben ile ablam kitabın çıkması için 4 - 5 ay bekledik. Sonunda çıktı ve kargodan geldiÄŸi günün sonraki günü bitirdim. Kısaca kesinlikle okumalısınız. Çok iyi bir kitap. 10 üzerinden 8 veriyorum çünkü serinin ilk kitabı daha sürükleyiciydi.
   5) Karanlık Sular : Yine Paula Hawkins eseridir ancak Trendeki Kız'ın devamı deÄŸildir. Çok fazla karakter bulundurması kötü bir etki yaratsa da olay akışı çok güzeldir. Okumanızı tavsiye ederim. Ayrıca Karalık Sular adlı film vardır. Ancak bu filmin kitap ile baÄŸlantısı yoktur. Yani çoÄŸu kiÅŸi bu film bu kitapla aynı dese de film köpekbalığı filmidir. Kitabın köpekbalıklar ile ilgisi bulunmaz, hatta tek bir köpekbalığı kelimesi geçmez. Bu kitaba da 10 üzerinden 7 verdim.
 Bugünlük bu kadar. Görüşmek üzere... :)
   Etkinlik Linki : https://aleynacan05.blogspot.com/2018/08/benim-bitkim-etkinligi.html

Bunlar da ilgini çekebilir.

2 yorum

  1. lauren james not aldım. okumadıydıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları çok iyi :) Yeni bir kitabı çıktı türkçe çevirisini bekliyorum :) Kitabın adı Üniversitede Ki Yalnız Kız

      Sil