Mim

Mim - Martini (Mimlendim)

   Yeniden herkese merhaba. Berfçe bir mimde beni de mimlemiÅŸ, Berfçe'nin mimi için buraya tıklayabilirsiniz :)
   1) Acı mı, tatlı mı, ekÅŸi mi?
 Ben acı ve tatlı seviyorum. Ancak birini seçmem gerekse acıyı  seçerim.
  2) Çift sayılar mı, tek sayılar mı?
 Tek sayıları, çift sayılara tercih ederim.
  3) Bitter mi, sütlü mü, beyaz çikolata mı?
 Ben bitter ve sütlüden vazgeçemem. Birisini seçmem gerekirse sütlüyü seçiyorum.
  4) En çok gitmek istediÄŸiniz ülke hangisi?
 Beni tanıyan herkes benim Güney Kore sevgimi bilir. Bunun en büyük nedeni en sevdiÄŸim grup olan BTS'in nedeni de var :)
  5) Çocukken hayalinizdeki meslek neydi?
 Ben zaten çocuk olduÄŸumdan ÅŸu an olan hayalimdeki meslek biliÅŸim avukatlığı ve yazılımcılık.
  6) En güzel yaşım diyebileceÄŸiniz yaÅŸ hangisi?
 Ben 9 yaşım en güzel yaşımdı. Tekrar ve tekrar 9 yaşında olmak isterdim.
  7) En sevdiÄŸiniz özlü söz nedir?
 "Evren senden sevdiÄŸin ÅŸeyleri alıyorsa eÄŸer, verecek kadar güçlüsün demek." Benim en sevdiÄŸim özlü söz.
  8) Herkes ikinci ÅŸansı hak eder mi?
 Ä°lk ÅŸansında ne yaptığına baÄŸlı bence.
  9) Size en yakın kitabın 17. sayfasının ilk cümlesini ne?
 "... görünsem de,burada sözünü ettiÄŸim, aslında düşüncelerinize nasıl odaklanacağınızı ve verimli olarak öncelik sırasına koyacağınızı öğrenmektir." (Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı / Mark Manson)
   Mimi yapmak isteyen herkes yapsın. Görüşmek üzere...
   Ä°letiÅŸim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

2 yorum

  1. Bilişim avukatlığı ve yazılımcılık... Ne güzel bir hedef. Cevaplar çok keyifli olmuş güzelim teşekkür ederim emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, hep yazılımcı olmak istedim. Okulda eskiden Bilişim Dersi gördüğümde koşarak sınıfa giderdim. Yorumun için teşekkür ederim :)))

      Sil