Mim

Mim - Hangisini Tercih Edersin

   Yeniden herkese merhaba, Berfce'nin blogunda gördüğüm mimi bende cevaplamak istedim. Ayrıca bu mimi baÅŸlatan Rehitu'nun cevapları için buraya tıklayabilirsiniz.
  1) Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneÄŸinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?
 Ben uçabilme yeteneÄŸim olmasını isterdim. Çünkü ne kadar yüzmeyi çok sevsem de uçabilme yeteneÄŸimin olmasını ilk seçimim olur.
 2) Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?
 Ä°ki seçenekten birini seçmek zor. Ancak ben sonsuza dek kitaplarla çevrili olmasını isterim. Çünkü evcil hayvanlar çok fazla ilgi ve alaka gerektirir ve bu zorlayıcı olabilir.
 3) Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?
 Hiçbiri, orantılı olsun :)
 4) Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden
 Ã‡ay içemediÄŸim için geriye kalan hayatımın tamamında kahve içmeyi tercih ederim.
 5) Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi? Neden?
 En sevdiÄŸim yemeklerden olan köfte patatesi tercih ederim. Pilavı da çok sevsem de köfte patatesten vazgeçmem.
 6) Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?
 Sınırsız döner tercih ederim.
 7)  Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceÄŸini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm ÅŸeklini deÄŸiÅŸtiremiyorsun.) Neden?
 Ben ölüm saatimi bilmek isterdim. Çünkü ne zaman öleceÄŸimi bilirsem öleceÄŸim tarihe kadar hayatımı daha dolu yaÅŸardım, yapmak istediÄŸim her ÅŸeyi yapardım.
 8) Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaÅŸamayı mı yoksa 500 yıl geçmiÅŸte yaÅŸamayı mı? Neden?
 GeçmiÅŸte yaÅŸasam tarihteki önemli kiÅŸilerle tanışmak isterdim, gelecekte yaÅŸasam gelecek hakkında bilgi edinebilirdim. Ben gelecekte yaÅŸamayı tercih ederdim çünkü her ne kadar tarihteki önemli kiÅŸileri merak etsem de geleceÄŸi  merakım daha fazla :)
 9) Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuÅŸ bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?
 Uluslararası tek seferlik uçak biletini tercih ederdim.
 10) Hangisini tercih edersin? daha çok dinlemeyi mi daha çok konuÅŸmayı mı? Neden?
 Ben daha çok konuÅŸmayı severim. Çünkü konuÅŸtuÄŸum zaman kendimi rahat hissederim. Dinlemeyi de severim ancak konuÅŸmayı daha çok seviyorum.
   Soruları cevaplarken çok keyif aldım, yapmayan herkes yapsın bence. Görüşmek üzere...
 Ä°letiÅŸim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

4 yorum

  1. çok güzel cevaplar olmuş gerçekten keyifle okudum 😊bende yapmıştım bu güzel keyifli mimi 🌸 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık çok güzel cevaplar :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yazılarınızı bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil