Derdimiz Kitap

   An itibari ile Derdimiz Kitap sizler ile birlikte.
   Geçen yıl açtığım blogun konusu hakkında oldukça düşünmüştüm. Olmayan bir ÅŸey yapmak istediÄŸimi düşündüğüm için çevre konulu olabilir demiÅŸtim ve zaten çevre ilgilendiÄŸim bir konuydu. Ancak evin kitap çılgını olarak kitap blogu da açmak istiyordum ve bu yüzden ikinci blog açma fikrini düşündüm. Derdimiz Kitap adlı blog sayfamı paylaşırsanız çok mutlu olurum. Ayrıca çevre blogumda yazmaya devam edeceÄŸim. Desteklerinizi bekliyorum, görüşürüz.

Bunlar da ilgini çekebilir.

13 yorum

  1. Ä°lgiyle takip ediyorum kardeÅŸim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablacığım :) Önerileri beklerim :)

      Sil
  2. heeeey hayırlı olsuuuun okurum tabiiii kitaplarını tımıms duyurcam daaaa gelenler de olur kiiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Severim kitap bloglarını. Buralardayım artık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkür ederim, ayrıca diğer blogumda yaptığım etkinliğe katılmanızı çok isterim :)

      Sil
  4. yeni blogunu güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. hayırlı olsun kitap blogları önemli :) ben de ziyarete beklerimm

    YanıtlaSil
  6. Ziyarete geleceÄŸim :) DiÄŸer bloguma da beklerim https://aleynacan05.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Yeni bloğunuz hayırlı,paylaşımlarınız bol olsun.:)

    YanıtlaSil