Dikkat! Korkunç Domatesler (Jeremy Strong)

   Yazar Adı : Jeremy Strong
   Kitap Adı : Dikkat Korkunç Domatesler
   Yayıncılık : Nemesis Yayıncılık
   Sayfa Sayısı : 142
   Bölüm Sayısı : 12
   Fiyat : 5 TL / 10 TL
   Puanım : 8/10
   Kitap Özeti : Bacağı kırıldığı için hastanede yatıyor. Herkes onun dağ bisikletinden düştüğü için bacağının kırdığını düşünüyor ama aslında öyle değil. Jack'in sakladığı büyük bir sır var. Hem de domates soslu bir sır...
   Bugün sizlere bana okumayı sevdiren kitabı tanıtacağım.
   İlk olarak bu kitap bende 5 yıldır duruyor. Bu kitap insana gerçekten okumayı sevdiren bir kitap. Anlatış şekli bu kitabı sevmeniz için ilk nedenlerden olabilir. Öyle ki bu kitabı okudum ve gerçekten kitaplar en yakın arkadaşlarım oldular.
   Şu an aynı kitap OkuOku adlı internetten kitap satış sitesinde %35 indirimde. Çocuklar için kitap arıyorsanız bu kitabı 6,5 TL'ye OkuOku'dan alabilirsiniz. Pandora'da %26 indirime girerek 10 TL'den 7,40 TL'ye düşmüştür. Ancak ben daha iyi fiyata 5 kitap almak isterim derseniz (hepsi çocuk kitabı) buraya tıklayarak daha uygun bir online kitapçıya ulaşabilirsiniz. Bu online kitapçı Jeremy Strong'un beş kitabını 17,50 TL'ye (bu fiyat indirimlidir) satmaktadır.
   Peki ben güzel dedim, diğerleri ne diyor acaba?...
   (Leyla Tutkun)
   - Çok güzel bir kitap. Kızıma aldım, kızım kitapkolik oldu. Umarım herkes bu kitabı okur.
   (Alev Sundak)
   - Başta bu kitabı almak konusunda emin değildim. Sonradan aldım ve okudum. Tek hissim mutluluk :)
   Bugünlük bu kadar. Görüşmek üzere...Diğer blogumda yaptığım etkinliğe katılmayı unutmayın. Linki aşağıda bulabilirsiniz.
   Etkinlik Linki : https://aleynacan05.blogspot.com/2018/08/benim-bitkim-etkinligi.html
    Beni Takip Edin :)

Bunlar da ilgini çekebilir.

6 yorum

  1. ay bilmiyodum tımams okurum kiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabın ismini okuyunca gdo'lu domateslerden mi bahsediyor acaba diye düşündüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alırken düşündüm ancak okudum süper bir kitap. Ayrıca diğer blogumdaki etkinliğe katılırsanız çok memnun olurum :)

      Sil
    2. Yok zaten ben de mimlere katılmadığımdan mim türünde değil. Yani bana bitki resmini ve bitkinin türünü gönderiyorsunuz, ben de 1 Eylül'de bitkinizi paylaşıp blogunuz hakkında bilgiler veriyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil