LGS Benim Gibiler İçin Başlıyor!!!!

   Hepimizin bildiği LGS bugün itibari ile benim gibiler için başlıyor.
   Uzun zamandır sınavların yoğunluğu nedeniyle iki bloguma da yazı atamıyordum. Ancak sınavlar bittiği için birçok yazı yazacağım.
   LGS sınavı için artık şimdiki 7.sınıflar için süre başlatılacak. Yani benim gibi olanlar LGS hazırlığına başladı denilebilir. Umarım sınava az kalan bir sürede yine değişen bir sistem olmaz ve bu yüzden benim de içinde olduğum öğrenci kitlesi sınav stresi artmaz.
   5. sınıftayken (o zaman TEOG vardı) TEOG sınavına daha çok var derken şu an (şimdiki adı LGS) LGS için çalışmaya başlıyoruz.
   Bu yazı buraya kadar, bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)))
 İletişim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

5 yorum

  1. Bir yıl hızlı geçer kardeşim...

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden başarılar, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Şimdiden başarılar dilerim Rabbim kolaylıklar versin inşallah canım benim sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsiiin çok ama çok başarılaaar :)

    YanıtlaSil
  5. Allah zihin açıklığı versin canım şimdiden. Başarılar:)

    YanıtlaSil