Uyanış (Scoot Sigler)

   Yeniden herkese merhaba :)
   Ablam İrem Can; bir yazısında bu kitaptan sizlere Uyanış kitabından bahsetmişti.
   Scoot Sigler'in 3 kitaptan oluşan serisinin ilk kitabı Uyanış, ikinci kitabı Kaçış ve üçüncü kitabı Kurtuluş'tur. Ben geçen aylarda ilk iki kitabı okudum, ancak son kitabı yeni çıktığı için son kitabı olan Kurtuluş kitabını daha okumadım.
   Ben bu kitabı BKM'den aldık, ancak İdefix'den de bulabilirsiniz. BKM için buraya tıklayabilirsiniz , İdefix için de buraya tıklayabilirsiniz.
   Benim kitap hakkında tek sözcüklü bir düşüncem var; harika / muhteşem. Kesinlikle okunmalı, kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca bilim kurgu kitabı olması bu kitabı daha çok güzelleştiriyor.
   Bu yaz bu kadar olsa da diğer yazılarımı da okuyabilirsiniz. Ayrıca ablamın yazdığı yazıya da ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz :) Görüşmek üzere....
 İletişim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

1 yorum