Film Önerilerim #1

 Yeniden herkese merhabalar...
 1) Rampage (Büyük Yıkım) : Gerçekten acayip güzel bir film. Hızlı ve Öfkeli ve birçok filmden tanıdığımız Dwayne Johnson'un başrolden oynadığı bu filmi izlemeden geçmemelisiniz. Fragmanını izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.
 2) The Boss Baby (Patron Bebek) : Benim acayip derece sevdiğim bir animasyon filmi. Gerçekten herkesin izlemesi gereken bir film. Gerçekten bu filmi izlemelisiniz. Fragmanı izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.
 3) Black Panter (Kara Panter) : İlk filmi izlerken biraz ön yargılı olarak izledim ancak filmin ortalarında acayip derece filmi sevdim. Sizlerin de seveceğinizden eminim. Ayrıca bu Marvel yapımlı bir film. Fragmanını izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.
   Bugünlük bu kadar, görüşmek üzere.... :)
 İletişim İçin : aleynacan05@hotmail.com

Bunlar da ilgini çekebilir.

4 yorum

  1. Bu faydalı tanıtım yazısı için teşekkürler. Ancak biraz daha ayrıntılı bilgi verseydiniz daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  2. Öneriler için teşekkürler...Film günlerimizde aklımızda bulunsun.

    YanıtlaSil
  3. Rampage'i Imdb puanı yüzünden izleme listeme almamıştım. Yorumuna istinaden izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Güzel seçimler,teşekkürler.

    YanıtlaSil